info številka: 080 30 09
e-pošta: info@vovko.si
telefon: +(386) 1 423 60 15
internet: www.vovkoshop.si

Vračilo blaga

Brezplačne e-novice

•  obveščeni boste o akcijskih ponudbah in novostih.
•  prejeli vsaj en nasvet s področja izdelkov za zaščito doma.

 

Prijava Odjava

 

Nakup brez tveganja – samo obvestiti nas morate v 14 dneh, blago pa vrniti v 30-tih dneh.
V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) lahko naročeno blago, ki ste ga kupili po pogodbi na daljavo (kamor spada tudi nakup preko interneta) iz kakršnegakoli razloga vrnete v 14 dneh od dneva prejema blaga. Pri nas zadošča, da nas v 14 dneh obvestite (na e-mail naslov: jure.smuk@vovko.si), da odstopate od pogodbe, blago pa nam lahko fizično vrnete v nadaljnjih 30 dneh.

Blago morate vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen ce je blago uniceno,
pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova kolicina zmanjšala, ne da bi bil za to krivi potrošniki.
Možnost vračila ne velja za:

  • potrošni material
  • v primeru, da je bila odstranjena originalna embalaža oz. varnostni pečat
  • pri pogodbah, katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po natancnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam.

Morebitne stroške vračila krije kupec.

Kupec lahko ob vračilu zahteva vrnitev kupnine, ki mu jo prodajalec vrne na njegov transakcijski račun najkasneje v tridesetih dneh po prejemu sporocila o odstopu.


Reklamacija


Kupec lahko blago reklamira, če blago:
1. nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil,

2. če je prodajalec poslal napačne izdelke,

3. v napačni količini, barvi ali kako drugače odstopajo od kupčevega naročila.

Kupec lahko blago reklamira v 8 dneh od nakupa in zahteva takojšnjo zamenjavo za enak, brezhiben artikel ali pa v zakonsko določenem roku in pod pogoji za uveljavljanje reklamacije iz naslova stvarne napake.

V primeru reklamacije, lahko kupec, v skladu z zakonskimi omejitvami, zahteva zamenjavo artikla, njegovo popravilo ali vračilo kupnine.

Kupec lahko blago v reklamacijo vrne tako, da ga prinese osebno ali pa ga na stroške prodajalca in po vnaprejšnjem dogovoru s prodajalcem vrne po pošti. Če želite blago vrniti na naše stroške, se morate o tem dogovoriti z referentom spletne trgovine, ki bo na vaš naslov poslal kurirja, ki bo prevzel blago. Drugačen način vračila na naše stroške ni možen. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo!

 

Nastavitve uporabe piškotkov

Spletno mesto uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki. Več o piškotkih ...

Spodaj so navedeni piškotki, pri katerih lahko upravljate z dovoljenji.

Dovoljenja uporabljenih piškotkov


Google Analytics
Statistika obiska strani